WAPRO Mobile - Mobilna Firma

WAPRO Mobile to aplikacja dla handlowców mobilnych  ułatwiająca sprzedaż i zapewniająca szybki, zdalny dostęp do informacji niezależnie od miejsca pobytu użytkownika. Aplikacja mobilna występuje w trzech wariantach:  dla urządzeń typu smartfon lub tablet z systemem Android od wersji 2.3.5,  dla urządzeń PDA z systemem Windows Mobile 2003, 5.0, 6.0 lub 6.5 , dla komputerów z systemem Windows XP, Vista, 7 lub 8.

cena netto od 1790   cena brutto od 2271,70    30%  Rabatu dla nowo powstałych firm

 

schemat_mobile2

Widok handlowca dużej firmy wykorzystującego w codziennej pracy terminale przenośnie nikogo już obecnie nie dziwi. W przypadku mniejszych podmiotów barierą uniemożliwiającą zastosowanie takich rozwiązań był bardzo duży koszt. Zastosowanie nowoczesnych i zaawansowanych technologii mobilnych możliwe było dopiero w przypadku dysponowania budżetem kilkunastu tysięcy złoty na jednego handlowca. Skomplikowany proces wdrożenia i instalacji, dodatkowe koszty miesięcznej obsługi systemu oraz drogie specjalistyczne urządzenia przenośne skutecznie odstraszały małe organizacje od wprowadzania takich rozwiązań.

Program WAPRO Mobile marki Asseco WAPRO to oferta dla firm z segmentu MSP, które dostrzegają korzyści z zastosowania technologii mobilnej. Wykorzystując szeroko dostępne możliwości komunikacji takie jak GPRS, internet, nowoczesne komputery osobiste PDA, netbooki i tablety oraz najnowocześniejszą technologię zarówno bazodanową jak i programistyczną, WAPRO Mobile pozwala małym i średnim przedsiębiorcom wyposażyć swoich pracowników terenowych (zarówno przedstawicieli handlowych jak i vansellerów) w zaawansowane rozwiązania w adekwatnej dla sektora MSP cenie.

Przeznaczony dla przedsiębiorstw posiadających przedstawicieli handlowych (presellerów, vansellerów lub merchandiserów) w terenie, WAPRO Mobile zapewnia szybki, zdalny dostęp do informacji niezależnie od miejsca, w którym znajduje się użytkownik. Stanowi też  doskonałe narzędzie dla osób zarządzających, umożliwiając lepszy nadzór nad pracownikami. Doskonale sprawdza się również w automatyzacji obiegu dokumentów podczas pracy kierowców, magazynierów oraz punktów sprzedaży detalicznej, oddalonych od lokalizacji centralnej.

Dzięki WAPRO Mobile przebywający poza siedzibą firmy pracownik może m.in. zarejestrować i zrealizować zamówienie, wystawić fakturę sprzedaży lub paragon, wystawić dokument magazynowy lub dokonać windykacji należności od klienta.

Program Mobilna firma WAPRO Mobile daje możliwość wyboru platformy, na której odbędzie się instalacja. Użytkownicy mogą korzystać z obu rodzajów urządzeń w połączeniu z jedną bazą centralną. Aplikacja jest przystosowana do pracy zarówno z ekranami dotykowymi jak również umożliwia wykorzystania klawiatury i skrótów klawiszowych znaczenie przyspieszających wprowadzanie danych.

Wymiana danych może odbywać się w dowolnym czasie za pomocą połączenia z Internetem lub wewnątrz sieci firmowej. Do tego celu można również wykorzystać telefon komórkowy z pakietową transmisją danych. Aplikacja automatycznie nawiązuje połączenie i kończy je w momencie zakończenia przesyłania danych. Podczas replikacji wysyłane są wyłącznie dane, które zostały zmienione w stosunku do bazy centralnej. Dzięki temu transmisja jest bardzo szybka a ilość wysyłanych danych minimalna. 

WAPRO Mobile został wykonany w oparciu o nowoczesną technologię firmy Microsoft - .NET, C++ zapewniającą dużą stabilność i bezpieczeństwo.

WAPRO Mobile - Zalety i korzyści 

Istotną zaletą programu jest bardzo atrakcyjny i intuicyjny interfejs. Znane z programu WAPRO Mag mechanizmy wyszukiwania danych (szukanie intuicyjne) bardzo ułatwiają pracę. Zastosowanie serwera bazy danych SQL Server powoduje, że aplikacja może swobodnie zarządzać nawet dużą ilością danych. Program umożliwia płynna i wydajną pracę użytkownika mobilnego nawet z kartoteką liczącą ponad 30.000 pozycji asortymentowych.

Korzyści z zastosowania rozwiązania: 

  • Natychmiastowy dostęp do informacji bez potrzeby komunikowania się z firmą
  • Znaczące skrócenie czasu obsługi zamówienia - zamówienie po zarejestrowaniu od razu może zostać przesłane do firmy
  • Wyeliminowanie papierowego bałaganu i możliwości pomyłek - wszystko odbywa się w sposób elektroniczny
  • Redukcja kosztów - nikt nie musi odbierać telefonów i faksów oraz powtórnie rejestrować dokumentów do systemu w firmie. Dokument po wprowadzeniu przez handlowca lub sprzedawcę w terenie automatycznie trafia do systemu w centrali.
  • Efektywniejsze wykorzystanie handlowców w terenie - informacje o zaległościach czy obrotach pozwalają na jednoczesną sprzedaż, windykację należności, negocjacje, itd.
  • Możliwość obsługi większej ilości kontrahentów - warsztat pracy jest w kieszeni i nie zależymy od innych pracowników w centrali
  • Większa kontrola nad pracownikami mobilnymi dzięki zastosowaniu Konsoli zarządzającej

asseco_wapro_planowanie_trasy_480x.png